Fra 1. november 2013 blev det lovpligtigt for alle med et CVR-nummer at have en postkasse til Digital Post fra det offentlige. Postkassen er gratis at have.
I den digitale postkasse vil foreningen modtage meddelelser om f.eks. årsregnskab, information fra kommunen m.v.
Den digitale postkasse har samme status som den fysiske, hvorfor det er bestyrelsens ansvar at få læst den indkommende (sikre) digitale post, der juridisk set derigennem er modtaget af foreningen.
Der logges på via: www.virk.dk/postkasse
Formanden er NemID-administrator.
Som NemID-administrator kan man oprette og administrere medarbejdersignaturer.
Dette sker via NemID selvbetjening
på www.nets-danid.dk
Med en medarbejdersignatur kan man bl.a.:
- Logge på online tjenester, f.eks. Digital Post
- Indberette, udfylde og sende blanketter
- Sende signerede
og krypterede e-mails
Foreningen har siden 1984 haft følgende revisorer:
1984-1985: Revisionsfirmaet Ole Schmidt & Jens Lauridsen
1986-1992: Revisionskontoret / Prorevision og Rådgivning
1993-2008: H. Martinsen Rådgivning & Revision
2009-2012: Mona Hein Revision
2013-2016: OL Revision
2016-....: KD Revision v/ Kristian Duus
Med ønsket om kontinuitet og omhu, ligger det foreningen meget på sinde, at vi har et seriøst og omhyggeligt revisionsfirma til at varetage regnskab og budget for andelsboligforeningen.