Digital post

Fra 1. november 2013 blev det lovpligtigt for alle med et CVR-nummer at have en postkasse til Digital Post fra det offentlige. Postkassen er gratis at have.

I den digitale postkasse vil foreningen modtage meddelelser om f.eks. årsregnskab, information fra kommunen m.v.

Den digitale postkasse har samme status som den fysiske, hvorfor det er bestyrelsens ansvar at få læst den indkommende (sikre) digitale post, der juridisk set derigennem er modtaget af foreningen.

Der logges på via: www.virk.dk/postkasse

Formanden er NemID-administrator.
Som NemID-administrator kan man oprette og administrere medarbejdersignaturer.
Dette sker via NemID selvbetjening på www.nets-danid.dk

Med en medarbejdersignatur kan man bl.a.:

- Logge på online tjenester, f.eks. Digital Post
- Indberette, udfylde og sende blanketter
- Sende signerede og krypterede e-mails

Revisorer igennem tiden...

Foreningen har siden 1984 haft følgende revisorer:

1984-1985:     Revisionsfirmaet Ole Schmidt & Jens Lauridsen

1986-1992:     Revisionskontoret / Prorevision og Rådgivning

1993-2008:     H. Martinsen Rådgivning & Revision

2009-2012:     Mona Hein Revision

2013-2016:     OL Revision

2016-....:     KD Revision v/ Kristian Duus

Med ønsket om kontinuitet og omhu, ligger det foreningen meget på sinde, at vi har et seriøst og omhyggeligt revisionsfirma til at varetage regnskab og budget for andelsboligforeningen.

Del siden